loading...
Positive Think Tank
توضیحات درباره سایت

سلام تمامی پاسخ به سوالات با اقای امیر شریفی میباشند.فایل های آموزشی نیز فقط به نوشته ما است و صحبتها و اموزش متعلق به آقای امیر شریفی میباشند مطالب برگرفته شده از کتاب ها هم فقط به ویرایش ماست

admin بازدید : 47949 پنجشنبه 28 تیر 1397 نظرات (1)

سلام به سایت  Positive Think Tank خوش آمدید!
 متن سوالات فایل پاسخ به سوالات شماره ۴۵

 سلام. من ۳۰ سالمه. از بچگی آرزو داشتم به یک جایی برسم و میدونم به کجا میخوام برسم ولی تو زندگی همش به بن بست می‌خورم. دنبال کار بودم و هستم ولی کار دلخواهم رو پیدا نمی‌کنم و شریک زندگیم رو پیدا نمی‌کنم. خیلی سال هستش که قانون جذب رو می‌شناسم ولی خیلی ازش نتیجه نگرفتم و این بدجوری اذیتم میکنه.

 الان به نظرتون باید چیکار کنم؟

 میشه یک مقدار برای شکستن وارونگی روانی توضیح بدید.

 سلام آقای شریفی. ممنون بابت اطلاعاتتون. من شرایط مالی خوبی ندارم و ماه اول دوره رو ثبت‌نام کردم ولی فکر کنم باقی دوره رو نتونم بیام چون من هم مثل اون موقع شمام که پول رفت و آمدن هم نداشتید بدید.

 کاش بشه یه راهی جلوی پام بزارید که بتونم پول دوره رو جذب کنم و به شاه کلید قانون جذب برسم.

 من یکماه و نیم هست که تو کانال شما برای اولین بار با قانون جذب آشنا شدم و تو طول روز حواسم به حسم هست و تمرینات رو انجام میدم و ۷ بار فیلم راز رو دیدم. باورم به قانون جذب صد در صد شده و فقط 5 روز هستش که نشونه‌های کوچکی می‌بینم و دارم جذب می‌کنم.

 سرعتم خیلی کمه. لطفا کمکم کنید.

 یک مشکلی برام پیش اومده و شب‌ها از استرس بیدار میشم.

 چه پیشنهادی برام دارید؟

 آقای شریفی نمی‌دونم چه ارتعاش خوبی فرستادم که با شما آشنا شدم و خیلی خوشحالم. شکرگزارم و به خدا ایمان و باور دارم و میدونم که بهترین رو بهم میده. حس خوبی نسبت به همه چیز دارم و خدا هم به بهترین شکل و از هر راهی که میدونه به من بهترین رو میده.

 فقط می‌خواستم بگم این خیر و صلاحی که همه میگن تو چگونگی هستش. آیا این درسته؟

 سلام و امیدوارم روز عالی داشته باشید. شما قوانین زیادی رو مطرح کردید.

 ولی من اگر بخوام مرد زندگیم رو جذب کنم چطوری باید حسش کنم؟

 استاد من وارونگی روانی شدید دارم. هر چی میگذره مقاومت ذهنیم بیشتر میشه و هر روز ۲ ساعت فایل‌های شما رو گوش میدم .

پ میشه بگید راه‌حل این مشکل چیه؟

 چرا من از وقتی می‌خوام راز گونه زندگی کنم، هر چی میگذره بیشتر منفی میشم؟

 آقای شریفی وقتتون به خیر. به نظر شما این جمله درسته که کائنات فقط کاری رو میتونه برای شما انجام بده که انجام دادنش توسط شما امکان پذیر باشه؟

سلام استاد گل و دوست داشتنی. سند مهمی از دارایی‌های بنده دست کسی هستش و بهم نمیده. خیلی روی خوبیهاش تمرکز کردم و به تازگی تمرین روز رویایی رو انجام دادم.

 میشه بگید چیکار کنم که این سند رو بهم پس بده.

 من در حال تجسم و شکرگزاری رویاهام جوری حس میگیرم که گریه‌ام میگیره.

 آیا این نشونه خوبی هستش؟

 تشکر از بابت پرورش باغ انرژی شما. من حسم به خودم خیلی بده و هر وقتی جلوی آینه میرم لجم میگیره. یه لیست از توانایی‌هام و موفقیت‌هام تهیه کردم و میخونم و بازم حس خوبی بهم نمیده.

 فکر میکنم همین مسئله باعث شده بازی فراوانی روم جواب نده.

 من خیلی دوست دارم توی دوره باشم و تازه وارد کانال شدم. آیا امکانش هست؟

 من یک عمر منفی بودم. تمرین سوال‌های رگباری رو برای اولین بار انجام دادم و نتیجه نگرفتم.

 چرا اینجوری شد؟

 فرق بین تجسم و خیالبافی چیه؟

 مرز باریک بین این دو رو توضیح بدید.

 به لطف شما و خدا اینقدر راه‌حل یادگرفتم مثل تصویرسازی و گفتن جملات تاکیدی و ... ولی هرچی بیشتر یاد میگیرم کمتر نتیجه میگیرم.

 اگر بخوام فقط یک روش رو یاد بگیرم کدومش باشه؟

دانلود فایل پاسخ به سوالات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدیه در تاریخ 1399/07/03 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام.فقط خواستم از استاد امیر شریفی تشکر کنم و بگم شما یکی از دستان خداوند متعال هستین واسه اشنا کردن ما با این قانون زیبا و زیباتر کردن زندگیمون.من تمام دوره ٩ماهه کارشناس جذب شوید و شرکت کردم و خواستم بگم دوره شما هم در ایران وهم در کل جهان اولین و اخرین دوره ای هست که کل قانون جذب و بدرستی بیان کرده ومن تا امروز دوره ای ب این خوبی و کاملی ندیدم.امیدوارم تنتون سالم باشه و خدای مهربون شما رو واسه خانوادتون و همه مردم ایران زمین حفظ کنه.امیدوارم ب هر انچه که ارزوش و دارین برسین.موفق و پیروز سربلند باشی استاد مهربونم..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت Positive Think Tank(پوزیتیو تینک تانک) خوش امدید این سایت درزمینه قانون جذب و موفقیت فعالیت میکند. پاسخ به سوالات با استاد امیر شریفی میباشد و سایت منبع برخی مطالب و سوالات پرورش افکار و کانال میباشد. ch:https://t.me/parvaresheafkar site:http://www.parvaresheafkar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟