loading...
Positive Think Tank
توضیحات درباره سایت

سلام تمامی پاسخ به سوالات با اقای امیر شریفی میباشند.فایل های آموزشی نیز فقط به نوشته ما است و صحبتها و اموزش متعلق به آقای امیر شریفی میباشند مطالب برگرفته شده از کتاب ها هم فقط به ویرایش ماست

admin بازدید : 168 شنبه 27 مرداد 1397 نظرات (0)


 متن سوالات فایل پاسخ به سوالات شماره ۸۱

 سلام استاد عزیز من چند هفته است که به طور اتفاقی با کانالتون آشنا شدم. مطمئنم خودم جذب کردم. من یک مشکلی دارم، یه بیماری که ترس دارم ازش، ترس از آبرو. به خاطرش از همه فاصله گرفتم. حسم خوب نمیشه
چرا وقتی به از بین بردن مریضیم فکر می‌کنم نتیجه عکس می‌ده؟

 سلام آقای شریفی. من نمی‌تونم به یک ترکیب درستی از قانون جذب، اختیار انسان، حکمت و قسمت خداوند برسم.
امکان داره من برای چیزی تلاش کنم و حسم رو بهش خوب نگه دارم اما خدا نخواد و همه چیز به هم بریزه؟

 سلام آقای شریفی من یک ماهه که با کانالتون آشنا شدم. حال و هوای زندگیم خیلی خوب شده. من جذب‌های خودم خیلی کمه اما به دیگران که یاد میدم خیلی خوب جذب می‌کنند، چرا؟

#امیر_شریفی

دانلود فایل پاسخ به سوالات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت Positive Think Tank(پوزیتیو تینک تانک) خوش امدید این سایت درزمینه قانون جذب و موفقیت فعالیت میکند. پاسخ به سوالات با استاد امیر شریفی میباشد و سایت منبع برخی مطالب و سوالات پرورش افکار و کانال میباشد. ch:https://t.me/parvaresheafkar site:http://www.parvaresheafkar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟