loading...
Positive Think Tank
توضیحات درباره سایت

سلام تمامی پاسخ به سوالات با اقای امیر شریفی میباشند.فایل های آموزشی نیز فقط به نوشته ما است و صحبتها و اموزش متعلق به آقای امیر شریفی میباشند مطالب برگرفته شده از کتاب ها هم فقط به ویرایش ماست

admin بازدید : 391 جمعه 19 مرداد 1397 نظرات (0)

سلام به سایت  Positive Think Tank خوش آمدید!
 متن سوالات فایل #پاسخ_به_سوالات شماره ۶۷

 سلام آقای شریفی پر انرژی. من تمرین ۵*۳ و سوالات رگباری رو انجام میدم. خیلی خوبه و حسم رو خوب میکنه و رابطم با اطرافیانم بهتر شده و صد البته قبلا هم خوب بوده.

 سوالم اینه که چقدر باید حسم خوب بشه تا عشقم بیاد به زندگیم؟

 سلام. آیا در بازی فراوانی میشه قسط پرداخت کرد؟

 آقای شریفی امکانش هست در مورد تاثیرات منفی فیلم و آهنگ های منفی بیشتر توضیح بدید


دانلود فایل پاسخ به سوالات



 متن سوالات فایل پاسخ به سوالات شماره ۶۸


 سلام آقای شریفی. من دوره رو ثبت‌نام نکردم ولی چند روزه که به فایل‌های شما که گوش میدم حالم عالی شده. ولی یه مشکل بزرگی که دارم داداشمه که خیلی روابطم رو محدود می‌کنه و نمیزاره برم بیرون و ...

 برای رها شدن از این مشکل باید چیکار کنم؟

 سلام آقای شریفی. ۲ تا سوال ازتون دارم.

 من فایل سوالات رگباری رو گوش دادم ولی خیلی نفهمیدم. وقتی خواسته‌ای هست که گفته بودید باید مثبت و تحقق یافته در نظر بگیرید، ولی سوالات رگباری ( اگر اینطوری بشه یا اگر اونطوری بشه ) این حس رو که محقق نشده میده. لطفا کمی توضیح بدید.

 میشه لطفا مبحث ارتعاش رو کمی بیشتر برامون باز کنید.

 سلام آقای شریفی. ۳ روزه بازی فراوانی رو شروع کردم و از اینستاگرام و سایت و فروشگاه‌های آنلاین ذهنی خرید می‌کنم. کفش و لباس و خوراکی و همه چیز.

 آیا میشه خوراکی خرید و آیا این روش من درست است؟

 می‌خوام با یک نفر دیگر مثل شما و دوست‌تان که با هم ارتعاش مثبت می‌فرستادید من هم بفرستم.

 این کار چقدر تاثیر دارد؟


دانلود فایل پاسخ به سوالات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت Positive Think Tank(پوزیتیو تینک تانک) خوش امدید این سایت درزمینه قانون جذب و موفقیت فعالیت میکند. پاسخ به سوالات با استاد امیر شریفی میباشد و سایت منبع برخی مطالب و سوالات پرورش افکار و کانال میباشد. ch:https://t.me/parvaresheafkar site:http://www.parvaresheafkar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟