loading...
Positive Think Tank
توضیحات درباره سایت

سلام تمامی پاسخ به سوالات با اقای امیر شریفی میباشند.فایل های آموزشی نیز فقط به نوشته ما است و صحبتها و اموزش متعلق به آقای امیر شریفی میباشند مطالب برگرفته شده از کتاب ها هم فقط به ویرایش ماست

admin بازدید : 45290 پنجشنبه 25 مرداد 1397 نظرات (0)

سلام به سایت  Positive Think Tank خوش آمدید!
 متن سوالات فایل پاسخ به سوالات شماره ۷۷

 من چند ماهه که دارم روی جذب کار می‌کنم. مشکلم اینه که تا دو قدمی خواسته‌هام می‌رسم، همه چیز خوبه؛ اما یهو همه چیز به هم می‌ریزه و میرم سر خونه‌ی اول.

 چه‌کار کنم؟

 چه‌طور می‌تونم محبت و عشق خانواده‌ی همسرم بخصوص خواهر و مادر همسرم را به خودم جذب کنم؟

 من می‌تونم برای همسرم جذب کنم؟

 چرا من با هر پسری دوست می‌شم، نمی‌تونم جذبش کنم

دانلود فایل پاسخ به سوالات

 متن سوالات فایل پاسخ_ ه سوالات شماره ۷۸

 با سلام خدا قوت خدمت شما آقای شریفی و همه کسانی که برای پروش افکار زحمت می‌کشند. آقای شریفی می‌شه راهکار برای بخشیدن خودمون بدید؟

 وقتی که مسئولیت اتفاقات زندگی رو قبول می‌کنی یه حس قوی سرزنش میاد سراغت اونو چه جوری از بین ببریم؟

سلام آقای شریفی همه‌ی ویس‌هاتونو گوش می‌دم واقعا عالی‌اند.

 فقط یه سوال اونم اینه که هر کاری می‌کنم به خودم حس عالی داشته باشم موقتیه.

 اعتماد به نفسم هم پایینه. چیکار کنم؟

 سلام آقای شریفی سه هفته است عضو کانال شدم، مشکلات زیادی دارم ولی مهمترینش بیماری مادرمه که دکترها ناامیدم کردند.

 متاسفانه نمی‌تونم حالم رو خوب نگه دارم. خواهش می‌کنم راهنماییم کنید.

دانلود فایل پاسخ به سوالات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت Positive Think Tank(پوزیتیو تینک تانک) خوش امدید این سایت درزمینه قانون جذب و موفقیت فعالیت میکند. پاسخ به سوالات با استاد امیر شریفی میباشد و سایت منبع برخی مطالب و سوالات پرورش افکار و کانال میباشد. ch:https://t.me/parvaresheafkar site:http://www.parvaresheafkar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟