loading...
Positive Think Tank
توضیحات درباره سایت

سلام تمامی پاسخ به سوالات با اقای امیر شریفی میباشند.فایل های آموزشی نیز فقط به نوشته ما است و صحبتها و اموزش متعلق به آقای امیر شریفی میباشند مطالب برگرفته شده از کتاب ها هم فقط به ویرایش ماست

admin بازدید : 24011 چهارشنبه 24 مرداد 1397 نظرات (0)

سلام به سایت  Positive Think Tank خوش آمدید!
 متن سوالات فایل پاسخ به سوالات شماره ۷۶

 سلام آقای شریفی،  شما عالی هستید
شما گفتید همه‌ی خوبی‌ها از سمت خداست و شر از سمت خودمونه. آیا این‌ها با آزمایشات الهی در تضاد نیست؟

 اصلا اینو نمی‌فهمم، اگه همه چیز از سمت خودمونه پس آزمایشات چیکار می‌کنند؟

 ممنون می‌شم جواب بدید

 سلام خدمت آقای شریفی، من یک سوال دارم. فرض کنید من یه پیکان دارم، حالا تصور پورشه می‌کنم از طرفی هم باید به خاطر داشتن پیکان خدارو شکر کنم و رو خوبی‌هاش تمرکز کنم.

 این تصور یه ماشین بهتر، انسان رو از وضع موجود ناراضی نمی‌کنه؟

 سلام وقتتون بخیر. مدت زیادی نیست که با کانالتون آشنا شدم و در این فاصله‌ی کم از فایل‌های صوتیتون خیلی انرژی مثبت گرفتم و حس می‌کنم واقعا مطالبش برام مفیده.

 من ۳۰ سالمه، تحصیلات عالی، خانواده‌ و سطح زندگی خوبی دارم. حدود ۶ سال پیش با کسی آشنا شدم،  خیلی مذهبی و خوب به نظر میومد. تا اینکه دو سال بعد متوجه شدم اعتیاد شدید داشته. رابطه را تموم کردم بعد با فرد دیگه‌ای آشنا شدم که اونم به دلیل پنهان کاری و دروغگویی طرفم تموم شد.

 بعد دوباره ازدواج کردم با کسی که فکر می‌کردم از همه لحاظ قابل اعتماده اما متاسفانه اونم اعتیاد داشت. وقتی جدا شدم کسی به خواستگاریم اومد که با تحقیقات فهمیدیم که قبلا اعتیاد داشته، تمام این‌ها منو به فکر فرو برد که شاید مشکل از منه،  شاید خودم یه جوری این افراد رو جذب می‌کنم.

 چیکار کنم که فرد مناسبم رو جذب کنم؟  منتظر پاسختون هستم. یک دنیا تشکر

 سلام عذر می‌خوام، من از خدمت شما سوالی داشتم. من فایل‌های شمارو گوش میدادم شما گفتید مطمئن باشید جهان اشتباه نمی‌کنه ولی من فکر می‌کنم یه سری رفتارها و اعتماد‌های اشتباهم باعث شده که من در شرایط الانم باشم و احساس می‌کنم جهان برای من چیز دیگه‌ای در نظر گرفته بود و من از دستش دادم.

 از نظر شما رفتار‌های ما بر طبق و اراده‌ی جهان است؟ این ما هستیم که اشتباه می‌کنیم و مسیر را به روی خودمان می‌بندیم؟

دانلود فایل پاسخ به سوالات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت Positive Think Tank(پوزیتیو تینک تانک) خوش امدید این سایت درزمینه قانون جذب و موفقیت فعالیت میکند. پاسخ به سوالات با استاد امیر شریفی میباشد و سایت منبع برخی مطالب و سوالات پرورش افکار و کانال میباشد. ch:https://t.me/parvaresheafkar site:http://www.parvaresheafkar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟