loading...
Positive Think Tank
توضیحات درباره سایت

سلام تمامی پاسخ به سوالات با اقای امیر شریفی میباشند.فایل های آموزشی نیز فقط به نوشته ما است و صحبتها و اموزش متعلق به آقای امیر شریفی میباشند مطالب برگرفته شده از کتاب ها هم فقط به ویرایش ماست

admin بازدید : 25216 شنبه 06 مرداد 1397 نظرات (0)

سلام به سایت  Positive Think Tank خوش آمدید!
 متن سوالات فایل پاسخ به سوالات شماره ۵۵

 سلام. تو کتاب‌هایی که خوندم در ۲ مورد با حرف‌های شما با تناقص روبرو شدم.

 اول اینکه شما گفتین برای رسیدن به آرزوهاتون مدام باید در موردش حرف بزنید تا ارتعاشش رو بفرستید ولی تو کتاب گفته بود که از آرزوهاتون هیچوقت برای دیگران نگید چون ممکنه شما رو دلسرد کنند.

 دومش هم اینکه گفتید هر بدی از سمت شما میاد فقط خود شما مقصر هستید. این جمله که من مقصر هستم، عذاب وجدانه و از همه بدتر باعث سرزنش کردن خودمون هستش و اعتماد بنفس ما رو از بین میبره.

 سلام. من مشکلم اینه که نمی‌تونم هدف‌گذاری کنم و تو مسیر هدف حرکت کنم. مثلا میگم حالا اگر خونم رو عوض کردم بعدش که چی یا اگر این کار رو کردم بعدش که چی.

خلاصه نمی‌تونم انتخاب کنم چون هیچ چیزی برام مهم نیست در عین حال که خیلی بهش نیاز دارم.

 سلام و خسته نباشید خدمت آقای شریفی. من زیاد مطالب شما رو متوجه نشدم.

 میشه واضحتر بگید چطوری ارتعاش مرد ایده‌آلمون رو بدیم.

 سلام. معمولا صبح‌ها بعد از اینکه از خواب بیدار میشم برای اینکه حسم خوب بشه به چیزهایی که باور دارم بهشون میرسم فکر میکنم وی گاهی اوقات حسم خوب نمیشه.

 این برای چیه و چیکار باید بکنم؟

دانلود فایل پاسخ به سوالات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت Positive Think Tank(پوزیتیو تینک تانک) خوش امدید این سایت درزمینه قانون جذب و موفقیت فعالیت میکند. پاسخ به سوالات با استاد امیر شریفی میباشد و سایت منبع برخی مطالب و سوالات پرورش افکار و کانال میباشد. ch:https://t.me/parvaresheafkar site:http://www.parvaresheafkar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟