loading...
Positive Think Tank
توضیحات درباره سایت

سلام تمامی پاسخ به سوالات با اقای امیر شریفی میباشند.فایل های آموزشی نیز فقط به نوشته ما است و صحبتها و اموزش متعلق به آقای امیر شریفی میباشند مطالب برگرفته شده از کتاب ها هم فقط به ویرایش ماست

admin بازدید : 106 پنجشنبه 11 مرداد 1397 نظرات (0)

سلام به سایت  Positive Think Tank خوش آمدید!
 متن سوالات فایل پاسخ_ ه سوالات شماره ۵۹

 سلام. تشکر از ویس‌های پر انرژیتون. حتما شنیدید که امام حسین (ع) در روز عاشورا برای دشمنش گریه می‌کردند، در صورتی که شما گفتید دلسوزی و ترحم حس بدی هستش.

 اگر دلسوزی بده چرا امام حسین (ع) گریه می‌کردند؟

 آیا در بازی فراونی می‌شود پول را برای بدهی پرداخت کرد؟

 سلام و خسته نباشید. من خانمی ۴۰ ساله هستم، مجرد و کارمند و تحصیلات عالیه دارم ولی همیشه یک نقطه گمشده در زندگی داشتم. احساس تنهایی می‌کنم و واقعا احتیاج دارم یکی بهم محبت بکنه.

 خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی هیچوقت نشده. چه کاری باید انجام بدم؟

 سلام. دارم کسی رو که خیلی دوستش دارم از دست میدم.

 چطور می‌تونم تو این شرایط احساسم رو خوب نگهدارم؟

 سلام آقای شریفی. چند تا سوال داشتم.

 هر چقدر ارتعاشی که به خواستمون میفرستیم قوی‌تر باشه سریعتر به خواستمون می‌رسیم. می‌خواستم بدونم میشه زمان دقیقش رو فهمید؟

 آیا شما میگید نیازی به نوشتن اهدافتون نیست؟

 سیستم r.a.s مغز چگونه تغییر میکنه؟

 سلام. من ۱۷ سالمه و به شدت دوست دارم روانشناس بشم. مدتی عضو کانالتون بودم و عالی بود ولی به خاطر شروع مدارس دیگه از موبایلم استفاده نمی‌کنم. الان اهدافم برای کم رنگ شده و حوصله تلاش کردن براشون رو ندارم .یکروز انگیزم خیلی زیاده و یک روز فروکش میکنه . از طرفی خیلی‌ها برای اهداف بزرگم مسخرم می‌کنند.

 آیا باید دوست‌هام رو از دست بدم؟

 سلام آقای شریفی عزیز.

 چطوری میتونم کار و ثروت جذب کنم؟ چون هم بیکارم هم پولی ندارم.

 مختصری توضیحی پیرامون شکرگزاری

دانلود فایل پاسخ به سوالات

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به سایت Positive Think Tank(پوزیتیو تینک تانک) خوش امدید این سایت درزمینه قانون جذب و موفقیت فعالیت میکند. پاسخ به سوالات با استاد امیر شریفی میباشد و سایت منبع برخی مطالب و سوالات پرورش افکار و کانال میباشد. ch:https://t.me/parvaresheafkar site:http://www.parvaresheafkar.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟